Кошик
367 відгуків
+380 (50) 590-60-46
Книжковий інтернет-магазин "Наша Сімейка"
Кошик

Розгорнутий перспективний план. Молодший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта». (Ранок)

70 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн

  • В наявності
  • Код: О134150У
Розгорнутий перспективний план. Молодший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта». (Ранок)
Розгорнутий перспективний план. Молодший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта». (Ранок)В наявності
70 ₴
+380 (50) 590-60-46
+380 (50) 590-60-46
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Розгорнутий перспективний план. Молодший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта» Корендо Р.Я., Микал Н.А., Брекатніна Н.А. Код: 123-О134150У Кількість сторінок:120 Формат, мм:205х260 Вага:0.1600 кг Обкладинка:М'яка Мова видання:Укр. У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації навчально-виховного процесу з дітьми молодшого віку ЗДО. План складений за блочнотематичним принципом, що забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення матеріалу протягом тематичного тижня. Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно тільки вписати: індивідуальну роботу, трудову діяльність, загартовувальні заходи, роботу щодо попередження дитячого травматизму та роботу з батьками. ЗМIСТ Передмова Навчальне навантаження на дитину (друга молодша група) 1. Освітня лінія «Особистість дитини» 1.1. Безпека життєдіяльності (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 1.2. Здоров’я та фізичний розвиток, гігієна життєдіяльності, здоров’я та хвороби (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 1.3. Рухова активність та саморегуляція. Перспективне планування занять з фізичної культури (згідно з розподілом занять) 1.4. Комплекси вправ ранкової гімнастики 1.5. Гігієнічна гімнастика після полуденного сну 1.6. Фізкультурні хвилинки і паузи 1.7. Піші переходи 1.8. Фізкультурно-оздоровчі комплекси на ділянці (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 1.9. Самосвідомість та самоставлення (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 2. Освітня лінія «Дитина в соціумі» 2.1. Перспективне планування занять «Дитина в соціумі» (згідно з розподілом занять) 2.2. Сім’я. Родина. Рід (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 2.3. Рідний край. Моя Батьківщина (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 2.4. Люди. Дорослі. Діти. Соціалізація (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 2.5. Робота за проектом «Садочок — простір, дружній до дитини». Соціально-комунікативна та родинна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 3. Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі» 3.1. Перспективне планування занять «Ознайомлення з природою» (згідно з розподілом занять) 3.2. Природа планети Земля. Всесвіт (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 3.3. Світ живої та неживої природи (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 3.4. Спостереження, екскурсії (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) Жива природа Нежива природа 3.5. Природничо-екологічна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4. освітНя ліНія «дитиНа в світі Культури» 4.1. Предметний світ. Дитячий садок. За межами житла (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.2. Предметно-практична діяльність. Праця дорослих (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.3. Початки народознавства (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.4. Праця дітей. Самообслуговування (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.5. Господарсько-побутова праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.6. Праця в природі (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.7. Ручна праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 4.8. Світ мистецтва. Перспективне планування занять з образотворчої діяльності (згідно з розподілом занять) Малювання Аплікація Ліплення 4.9. Музична діяльність. Перспективне планування занять з музичної діяльності (згідно з розподілом занять — 2 заняття на тиждень) 4.10 Театральна діяльність. Перспективне планування занять (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою, 4 заняття на місяць) 5. освітНя ліНія «Гра дитиНи» 5.1. Сюжетно-рольова гра (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 5.2. Народні українські ігри 5.3. Рухливі ігри, ігри з правилами (Повторення гри 4–6 разів, тривалість 10–12 хвилин) 6. освітНя ліНія «дитиНа в сеНсорНо-ПіЗНавальНому Просторі» 6.1. Перспективне планування занять з математики (згідно з розподілом занятьь) 6.2. Перспективне планування занять з логіки (згідно з розподілом занять) 6.3. Пізнавальна активність. Конструктивно-будівельні ігри (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою) 7. освітНя ліНія «мовлеННя дитиНи» 7.1. Перспективне планування занять з розвитку мовлення (згідно з розподілом занять) 7.2. Перспективне планування занять з навчання грамоти (згідно з розподілом занять) 7.3. Зв’язне мовлення. Робота за казками В. Сухомлинського (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
Інформація для замовлення
  • Ціна: 70 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner