Кошик
375 відгуків
+380 (50) 590-60-46
Книжковий інтернет-магазин "Наша Сімейка"
Кошик

Нова Українська Школа. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. У 2 ч. Частина 1 (Основа)

70 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн

  • В наявності
  • Код: НУР005
Нова Українська Школа. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. У 2 ч. Частина 1 (Основа)
Нова Українська Школа. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. У 2 ч. Частина 1 (Основа)В наявності
70 ₴
+380 (50) 590-60-46
+380 (50) 590-60-46
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мачнева О.М. Код: 123-НУР005 Кількість сторінок:208 Формат, мм: 148х210 Вага:0.1500 кг Обкладинка:М'яка Мова видання:Укр. Посібник містить методичні рекомендації та дидактичний матеріал для організації та проведення системної роботи над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Задля зручності вчителя зміст структуровано за навчальними темами та принципом «від простого до складного». Опрацювання кожної орфограми, що вивчають у початкових класах, запропоновано проводити за алгоритмом, використовуючи фронтальну, групову, парну та індивідуальну форми роботи. Використання матеріалів посібника дасть змогу вчителеві-практику сформувати мовну компетентність школярів як ключову, розвинути їхню орфографічну пильність, мовну пам’ять, підвищити швидкість письма, інтерес до навчання, поглибити знання з рідної мови, розвинути мовленнєві вміння й навички, а також реалізувати наступність між початковою та середньою ланками освіти. Для вчителів початкових класів, ЗМIСТ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇРОБОТА З ОРФОГРАМАМИ № 1. Уживання букв для позначення звуків мови. Написання літер, поєднанн 4 Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах № 9. Уживання букв г, ґ № 10. Написання словникових слів № 11. Перенесення слів із рядка в рядок No 11.1. Перенесення слів зі збігом двох або кількох приголосних звуків № 11.2. Перенесення з рядка в рядок однієї букви No 11.3. Перенесення частин слів з літерами ь та й у середині слів № 11.4. Перенесення слів зі сполученням літер дж, дз No 11.5. Перенесення слів із буквосполученнями йо, ьо № 11.6. Перенесення слів з двома однаковими буквами, що позначають подовжені приголосні звуки № 11.7. Перенесення слів з апострофом № 11.8. Перенесення односкладових, двоскладових, трискладових слів, що не поділяються для переносу № 12. Розділові знаки при звертанні № 13. Добирання заголовка до тексту № 14. Оформлення абзаців у тексті № 15. Повторювання окремих слів у тексті (лексичні повтори) № 16. Визначення головних членів речення № 17. Встановлення зв’язку слів у реченні № 18. Добирання слів, близьких за значенням № 19. Добирання слів, протилежних за значенням № 20. Уявлення про частини мови. Іменник № 20.1. Постановка питання до слів, що відповідають на питання хто? що? № 20.2. Змінювання іменників за числами № 21. Уживання великої літери № 21.1. Уживання великої літери в іменах, по батькові та прізвищах людей № 21.2. Уживання великої літери у кличках тварин No 21.3. Уживання великої літери у назвах міст, сіл, вулиць, річок № 22. Уявлення про частини мови. Прикметник Noines Постановка питання до прикметників різного роду, числа № 23. Уявлення про частини мови. Дієслово № 23.1. Постановка питання до дієслів № 24. Окреме написання службових слів у реченнях № 25. Добирання спільнокореневих слів № 26. Визначення кореня у спільнокореневих словах № 27. Правопис ненаголошених голосних е, и у корені слова № 28. Дзвінкі приголосні звуки у кінці слова або складу № 29. Уживання знаку м’якшення No 29.1. Знак м’якшення у кінці слів для позначення м’якості кінцевого приголосного № 29.2. Знак м’якшення у середині слова для позначення м’якості попереднього приголосного перед твердим № 30. Написання двох однакових букв на місці м’якого подовженого звука № 31. Правопис буквосполучень йо, ьо № 31.1. Уживання буквосполучення йо на початку слова, на початку складу, після голосного № 31.2. Уживання буквосполучення йо на початку складу після приголосного, що вимовляється роздільно з йо No 31.3. Уживання буквосполучення ьо у середині та в кінці складу після м’яких приголосних № 32. Уживання апострофа після твердих приголосних б, п, в, м, ф, р перед буквами я, ю, є, ї, що позначають два звуки
Характеристики
Основні
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 70 ₴